1. სამწუხაროდ, მე ვერ დავინახე პროექტში, თუ რა ფორმით გეგმავენ მოსწავლეები სტუმრობას შერჩეულ ქალაქში? 2.ვფიქრობ, დროში გაწერილი შეფასების გრაფაში არასწორადაა ფორმულირებული ბოლო ჩანაწერი-ორი ნამუშევრის შედარებით ცოდნის დონის ხარისხის ამაღლების შესახებ დასკვნის გაკეთებისა; 3. მე ვფიქრობ, კარგი იქნება, თუ პროექტში შეიტანთ სლაიდ -შოუს ამ ქალაქების შესახებ; 3.
რას აკეთებენ ,მოსწავლეები პროექტის შუა ეტაპზე (ძირითად ნაწილში)? სად მოიძიებენ მათთვის სასურველ ინფორმაციას?
მომწონს პროექტის თემა, მიზანი გასაგებია სადაც მოსწავლეებს მიეცემა საშუალება გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი, გაიუმჯობესონ გრამატიკული უნარჩვევები. შეფასების ნაწილში, პროექტზე მუშაობისას საწყის და ბოლო ეტაპზე გასაგებია მსვლელობა და შეფასება.
მე რომ თქვენს ადგილას ვიყო პროექტის ძირითად ნაწილში უფრო გასაგებს გავხდიდი მოსწავლეებისთვის ინფორმაციის მოძიების კუთხით.
1. სამწუხაროდ, მე ვერ დავინახე პროექტში, თუ რა ფორმით გეგმავენ მოსწავლეები სტუმრობას შერჩეულ ქალაქში?
ReplyDelete2.ვფიქრობ, დროში გაწერილი შეფასების გრაფაში არასწორადაა ფორმულირებული ბოლო ჩანაწერი-ორი ნამუშევრის შედარებით ცოდნის დონის ხარისხის ამაღლების შესახებ დასკვნის გაკეთებისა;
3. მე ვფიქრობ, კარგი იქნება, თუ პროექტში შეიტანთ სლაიდ -შოუს ამ ქალაქების შესახებ;
3.
რას აკეთებენ ,მოსწავლეები პროექტის შუა ეტაპზე (ძირითად ნაწილში)?
ReplyDeleteსად მოიძიებენ მათთვის სასურველ ინფორმაციას?
მომწონს პროექტის თემა, მიზანი გასაგებია სადაც მოსწავლეებს მიეცემა საშუალება გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი, გაიუმჯობესონ გრამატიკული უნარჩვევები. შეფასების ნაწილში, პროექტზე მუშაობისას საწყის და ბოლო ეტაპზე გასაგებია მსვლელობა და შეფასება.
მე რომ თქვენს ადგილას ვიყო პროექტის ძირითად ნაწილში უფრო გასაგებს გავხდიდი მოსწავლეებისთვის ინფორმაციის მოძიების კუთხით.
დიდი მადლობა რჩევებისათვის,აუცილებლად გავითვალისწინებ.
ReplyDelete